Rabu, 14 Maret 2012

Purkaminen Kebid'ahan Varustamot Ja Diversion Task One Science (luokka Bid'ah islamissa)


Purkaminen Kebid'ahan Varustamot Ja Diversion Task One Science (luokka Bid'ah islamissa)
Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam on selittänyt, että Allah Subhanahu wa Ta'ala on luonut papiston kuoleman jälkeen profeetat ja apostolit.

 
He johdattaa miehet pelaajalle ohjeita ja puhua heille totuutta Jumalan todellisen uskonnon. Kuinka monta ihmistä, jotka auttoivat opetuksen ja taistelu niiden propaganda.
Jospa niiden vaikutus yhteiskuntaan ja ihmisiin. Niinpä tehtävänä oppineiden haltijoiden tieteen. Niiden on säilytettävä uskonnon, islamin ja muslimien ympäri shirk, kebid'ahan ja tottelemattomuus.He pitävät sitä hajoamisen ja tuhojen näitä asioita. Mutta mitä he saavat? Epäluottamuslauseen, tuomitseminen terrorin, ja monet tulevat ja menevät. Heidät tuomitaan eripuraa ihmisiä, teroitus eroja rotuun, halventavia ja lukemattomia muita maksuja.
Siinä kaikki riskit, velvollisuus kantajina tietoa he saivat. Ne suoriutuvat ylläpitämisestä nämä uskonnot ja ihmiset jako ja hävittäminen on omistettu hellyyttä näitä ihmisiä elää suojaa. Ne pysäyttävät harhaoppinen ja vihollinen Jumalan toiminnasta käännynnäisiä tekeville ja luopumuksen ihmisten ystävällisyyteen beramar nahi epäoikeudenmukainen, ja kutsua ihmisiä pysymään poissa kaikista kesyirikan bertauhid, kebid'ahan ja tottelemattomuus.
Bid'ah noin Tarawih Prayer
Tarawih rukous nopeasti, kuten kana nokkimisen klo ruokaa. Suurin imaamien puuttui tervettä järkeä ja tietoa hyvässä uskossa. Oli ilmeistä, miten rukoilla.
 
Että lähes kaikki rukous on tehty, vastaa rukouksiin, ihmisiä riivaa, varsinkin kun tarawih rukoukseen. He tekevät 23 rak'ah'ta rukoili vain 20 minuuttia, lausuen Surat al-Ala Duha tai Adh.
Mukaan kaikki koulut, rukoukset tulisi olla sellaista, koska hän on tekopyhä rukouksia, sillä Hänen sanansa: "Ja kun he nousivat ylös rukoilemaan, he seisovat ja laiskuutta. He aikovat Riya" läsnä ihmisten ja ei mainita Jumalaa, mutta vain hyvin vähän ".

 
Ilmoitusten laatiminen tarawih rukouksen kaltainen, selvästi vastoin miten tarawih rukouksen Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam, seura-ja salafeista. Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam sanoi. "Ja Pidä sunnahku ja Sunnan neljän caliphs joka antoi ohjeita ja gigitlah Pidä häntä hampaita.
Varokaa uusia asioita (bid'ah), koska jokainen uusi tapaus on innovaatio, ja jokainen uudistus on väärä ".
 
Ja Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam sanoi. "Rukoilkaa te kaikki niin näet minua rukoilemaan".

Selvittää Lanka Ahlul Bid'ah With Red juutalaisten ja Nassara
Noin puhuu Ahl-ul-bid'ah, itse asiassa vetää meitä tutkimaan ideologia kansan aikaisemmin, jotta voimme kuvitella niitä avoimia kaikessa elämän.
 
Henkilö joskus tiedostamattaan, on lukittu ilmapiirissä ajatus tai luonnetta. Siksi meidän on etsittävä hetki kaikki jk läpikotaisin heitä joissa on mätää ikeniä.

 
Oletettavasti kalifi Umar neuvoja syytä panna merkille. Hän on Allah "anhu sanoi kerran:" Olen oppinut paha (huono), ei sovelleta, mutta kilpi itse. Ne jotka eivät tiedä luonnetta pahaa, niin hän jää siihen. "

 
Juutalaiset ja Nassara, kaksi ihmistä menneisyyden, joka voisi rakentaa sivistyksen ja hallita maailmaa. Niin että enemmän tai vähemmän on keskus muita ihmisiä. Profeetta on mensiyalir, useimmat seuraajia seuraisi sunnan (lifestyle), ne ovat laajimmassa merkityksessä.

 
Profeetta sanoi: Olette todella aikoo seurata Sunnan (lifestyle) henkilöä ennen, kyynärä on kyynärä, sedepa jälkeen käsivarren mitan. Asti, kun he menivät kuoppaan lisko myös sinä seuraa.Seuralaiset kysyivät: "Keitä he ovat oi Allahin lähettiläs? Onko juutalaiset ja Nassara? Hän sanoi, "Kuka if (ei niitä)"

Purkaminen Kebid'ahan Ja Diversion yksi tehtävä Bearer of Science
Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam on selittänyt, että Allah Subhanahu wa Ta'ala on luonut papiston kuoleman jälkeen profeetat ja apostolit.
He johdattaa miehet pelaajalle ohjeita ja puhua heille totuutta Jumalan todellisen uskonnon. Kuinka monta ihmistä, jotka auttoivat opetuksen ja taistelu niiden propaganda. Jospa niiden vaikutus yhteiskuntaan ja ihmisiin.
Niinpä tehtävänä oppineiden haltijoiden tieteen. Niiden on säilytettävä uskonnon, islamin ja muslimien ympäri shirk, kebid'ahan ja tottelemattomuus.

 
He pitävät sitä hajoamisen ja tuhojen näitä asioita. Mutta mitä he saavat? Epäluottamuslauseen, tuomitseminen terrorin, ja monet tulevat ja menevät.
Heidät tuomitaan eripuraa ihmisiä, teroitus eroja rotuun, halventavia ja lukemattomia muita maksuja. Siinä kaikki riskit, velvollisuus kantajina tietoa he saivat. Ne suoriutuvat ylläpitämisestä nämä uskonnot ja ihmiset jako ja hävittäminen on omistettu hellyyttä näitä ihmisiä elää suojaa.

 
Ne pysäyttävät harhaoppinen ja vihollinen Jumalan toiminnasta käännynnäisiä tekeville ja luopumuksen ihmisten ystävällisyyteen beramar nahi epäoikeudenmukainen, ja kutsua ihmisiä pysymään poissa kaikista kesyirikan bertauhid, kebid'ahan ja tottelemattomuus.
Mitä harhaoppi harhaoppi-Qira'ah
Fitnah (error: error) jäljitellä ääniä qaari "(ihmiset, jotka lukevat Koraania) ja harjoitellaan moskeijoista Jumalan läsnäolossa on asia, joka pidetään harhaoppisena (lisä) asioissa palvonnan lukea Koraania.
Itse asiassa on kysymys, on ymmärrettävää, että se jäljittelee äänen qaari "joka voi joko tehdä silloin, kun Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam ja hänen seuralaisensa aikaan Allahin" anhum, mutta ei tunnettu niiden keskuudessa, jotka bertaqaarub (jumalanpalvelus) Jumalalle matkimalla jäljitellä ääni Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam.
Joten tästä huomata, että teko ei ollut masyru "(disyari'atkan / opetti) sekä asennetta tehdä se jopa kysymyksen palvonnan.

 
Silti mukaan Qaida Personality ", että jokaisen palvonta on bid'ah diada keksinnöt ja kaikki innovaatiot ovat misguidance. Tämä on meidän aikaa, joka tekee paljon töniminen ihmisiä kerääntyi moskeijoista, että papeilla on periaatteessa kuten edellä (jäljittelevä ääni qaari kuuluisa).Niin monet ihmiset ramadanin aikana matkustaa maasta toiseen tavoitteena tarawih rukouksen moskeijassa, että papeilla on "hyvä ääni".

 
Yritä pitää mielessä tämä on hienoa, miten poljetaan ne Sunnan profeetta koskevat kieltoa "tarkoituksella matkusti (on ylistetty punainen), paitsi kolme moskeijoita: Haram moskeija, Profeetan moskeija ja Masjid al-Aqsa"


Varoitus syntymäpäivä Profeetan sallallaahu alaihi wa sallam mukaan islamilaisen sharia
Varoitukset synty Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam on harhaoppia väärinkäytöksistä. Ensimmäisten joukossa pitää se ani "Ubaid al-Qaddah jotka kutsuivat itseään Fatimids 4. vuosisadalla AH.He yhdistävät itsensä poika Ali bin Abi Talib Allah "anhu. Itse asiassa he ovat antajan virtauksen psykoterapian.Esivanhempiensa tunnetaan Disan Ibn al-Qaddah, cofounder Bathiniyah virtaus Irakissa.
Tutkijat Ummah, johtajat, ja hänen esimiehensä todisti, että he olivat tekopyhiä zindiq, joka näytti piiloutua uskottomuuden ja islam.
Jos on olemassa ihmisiä, jotka todistivat, että he olivat uskovia, hän todisti jotain, ei tiedetä, koska ei ole mitään, osoittaa uskoaan, päinvastoin monista asioista, jotka näyttävät tekopyhyyden ja kezindikan niitä.

 
Rakkaus Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam ei isännöidä tapahtumia kuten syntymäpäivä juhla, vaan tottelemaan hänen tilauksia, vahvistaa kaikki dikabarkannya, kaukana kaikesta, on kielletty ja diperingatkannya, eikä palvoa kuin Jumalaa Kaikkivaltiasta hänen sharia " atkan.

Mutta loppuun loppuun Bid'ah asiantuntijat
Kerettiläisiä on kielletty juomasta herkullinen suupala veden kädestä Profeetan sallallahu "alaihi wasallam telaganya ja mistä järvi oli valkoisemmat kuin lumi ja makeampi kuin hunajaa.Silloin se todella on totuus hadithissa Anas Allaahin "anhu hän sanoi: Rasulullah sallallahu" alaihi wasallam sanoi: "On todella kansan minun Ummah tullaan hylkäämään järven ulkomainen kamelin hylätään (joukosta kamelin)", niin sanon: "Ya Allah Se on minun kansani ", sanoi sitten:" Totisesti et tiedä mitä ne keksittiin, kun ".

 
Niin se on, että lopullinen loppuratkaisu innovaatioiden asiantuntijoita sekä aiemmin tai nykyisin (Allah suojelee meitä vaskulaarihaitoille kuolemasta heidän loppu). Eli ovatko ne tietoisia harhaoppia asiantuntijoiden kaikenikäisille ja laita ne takaisin huono paikka?

Perinteisten ja Jumalanpalvelus
Tämä on erittäin tärkeä osa-tutkimuksessa, joka kumoaa pinnallinen käsitys järjen ja tiedon, innovaatioiden tai käytäntö, jos ne haastaa ja kritisoida, he luulivat tekevät hyvää, he vastasivat: "Se on harhaoppi! Jos näin on, auton harhaoppi, harhaoppi sähköä, ja tuntia harhaoppi! "
Jotkut ihmiset saavat hieman tieteen oikeuskäytännön joskus tuntemaan itsensä viisaammaksi kuin sunnien pappeja ja jotka seuraavat Sunnan sanomalla heille kieltämisen varoituksen jotka sanovat, että uutta rakkautta, että hän teki sen, kun hän julisti harhaoppinen että "alkuperä on kaikki mahdollista". Tällaiset ilmaisut eivät tule ulos niistä, mutta koska tietämättömyys ero tapaoikeuden sääntöjä ja käytäntöjä.

Heresy ja Good Intentions

Kun useimmat ihmiset harhaoppia, he ajattelivat, että heidän tekonsa tehnyt hyvää tarkoittaen, ei kohdistuneen sharia, ei ollut mielessä oikea uskonto, ja joilla ei ole maksassa on harhaoppi!Jopa jotkut niistä edellyttämästä hadith Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Varmasti kaikki hyväntekeväisyys riippuu tarkoitus".
Voit laajentaa laajuutta tiensä päätökseen totuuden proposition ja joitakin syitä he sanovat, totesimme, että velvollisuus on muslimi, joka haluaa tietää totuuden, joka tuli hänen luokseen ja halusi harjoitella sitä ei saa käyttää joitakin perusteluja hadith jättämällä osa sitä.

 
Mutta mitä hänen täytyy tehdä on Ottaen huomioon kaikki oikeudelliset perustelut yleensä vasta lähempänä totuutta ja paljon virheitä. Mitä tehdä, jos hän kuului niihin, joilla on kokemusta tehdä argumentteja.

Kaikki tuomio In Hell
Lause on totta, että toimitettu Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam, joka kuulostaa järjetön mielissä paljon ihmisiä, kun ne altistuvat sille tehdessään tai harhaoppia. Kun joku vastasi mielipaha: "Johtuuko se tästä pikku innovaation että olen helvetissä?"

 
Selventämään tätä kysymystä ja vastaukset näihin kemusykilan voimme tarkastella kahdesta pisteitä seuraavasti. Ensimmäinen: Yksi perus uskontunnustus Ahlus Sunnah wal Jama'ah on "Emme laita joku asiantuntija suunnasta taivas tai helvetti". Toiseksi: Tuo Ibn Taymiyyah vuonna Fatawanya (IV/484) sanoi: "Koska uhka tekstien yhteinen lomake, niin me emme julistaa hänet tietyille ihmisille, että hän oli asukkaiden keskuudessa helvetin.


Syistä Bid'ah

Itse muoto johtanut erehdys osallistumaan innovaatioille johtuu tietämättömyydestä Sunnan, qiyas ja sijoituksen, myös siitä tyyliin arabian kieltä.
Tietämättömyys tietämättömyydestä hadith include saheeh haditheista ja hulluus käyttää hadiths islamilaisen lain määrittämiseen.
Kun entinen merkitsee menetystä lain, vaikka sen oikeudellinen perusta on hadithiin, toinen vaikutus ei ole kulunut aito hadiths eikä ohjata hänet ja jopa korvata hänen asemansa argumentteja, jotka eivät ole perusteltuja sharia.
Vaikka tietämättömyys islamilaista lakia määritettäessä qiyas on sukupolvi lakimiesten jotka tekevät määritellä Khalaf qiyas asioissa uskonnollisen palvonnan ja täsmentää sitä, mitä ei sisälly hadith ja hyväntekeväisyyttä, mutta monet täytyy harjoitella sitä eikä kukaan pysäytä häntä.

Vuosina harhaoppi ja harhaoppi Ahlu
Jokainen tutkimus on ymmärtää menneisyyden, hän tietää selkeästi eroa meidän sanaa uuden ongelman, nimittäin "Se on harhaoppia" ja meidän lain perlakunya että hän "Ahlu harhaoppi"! Koska laki nähden uutta rakkautta, että hän oli harhaoppinen, on sovellettavan lain mukaan tieteellisten periaatteiden ja määräysten tiede usul, jotka syntyvät tutkimalla ja soveltamalla lakia selkeä ja konkreettinen.
Kerettiläisiä niin ehkä hän mujtahid, kuten jo mainittiin. Sitten ijtihad kuin sanoisi, ei voida sanoa, että syyllinen kuin harhaoppia. Ja se voi olla kerettiläisiä joka kielsi häneltä tyhmä-kuin-tietämättömyys ahlu YMP harhaoppia, mutta hän syntiä melalaikannya etsimään tietoa, paitsi jos Jumala tahtoo. Ehkä on myös esteitä, jotka estävät ihmisten joutuvan harhaopin harhaoppi ahlu.

Ahlul Bid'ah tapa väittäen
Jokainen (ryhmä), jotka poikkeavat Sunnan mutta hän saarnasi toteuttaa sunnan, on takalluf (force itse) etsii argumentteja perustella toimiin (poikkeama) niitä.

 
Sillä, jos he eivät tee sitä, (teoistaan) kumosi Sunna itse on kiistänyt näitä maksuja. Jokainen rikoksentekijä harhaoppi muslimien keskuudessa on väitetty, että hän on seuraaja Sunnan, toisin kuin muut firqah firqah-menyelisihinya vain he olleet vielä astetta ymmärrystä Sunnan kokonaisuutena.

 
Se luultavasti koska se ei ole ymmärrystä arabian sanoja ja ymmärtää tarkoituksiin sisältyvät Sunna. Tai, ehkä myös siksi, että heidän ymmärrys tietoina periaatteita usul.


Pakolliset Know harhaoppi ja varoitti
Monoteismin ei tiedetä kuin jäädä pois vastustajan, joka laistaa, ja usko eivät toteudu keculi jäädä pois vastustajan, joka on kufr, niin totuus ei saada muuten kuin havainnoimalla virhe. Ja että se on täysin sama kuin "sunnan".Sitten ymmärtäminen sunnan ei ole kirkas ja merkit ei voida selittää muuten kuin tietäen vastustaja, hän sanoo, on "harhaoppi". Ja todellakin, kuten oli edellytetty Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam hänen sanonta. "
Todella paras puhe on kirja Allahin (Koraanin), ja paras ohjaus on ohjauksen profeetta Muhammed sallallaahu 'alaihi wa sallam, ja yhtä huono kuin pahimmillaan on, että uusia asioita, ja jokainen uusi on innovaatio , ja jokainen harhaoppien in the Fire "

Kuka erottaminen muodot harhaoppi?
Tiedä, että merkitys kieli on: "tavalla tai polku". Ja epäilemättä ne, jotka seuraavat elämäntapa ja miten Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam ja hänen toverinsa ovat ryhmä Ahlus Sunnan. Sillä niinä päivinä ei ole tapahtunut harhaoppia.

 
Itse erilaisia ​​asioita uusien ja muiden innovaatioiden ajan jälkeen Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam ja hänen seuralaisensa.
Tältä pohjalta ei ole kaikille lukea, kuunnella luennon tai tutkia kysymystä kirjoja voi kertoa eroa harhaoppia ja harhaoppisia ei ole yksinkertaista ja helppoa.
Mutta ihmiset, jotka haluavat erottaa harhaopin ja harhaoppisia ei ymmärrä kahta asiaa. Ensimmäinen: Tiedä sirah Allaahin Lähettiläs "alaihi wa sallam-Sunnah ja Sunnan. Toiseksi: tuntee tieteellisen harhaoppia.

Onko Tasbeh Bid'ah?

Siksi käytetään oikealla kädellä laskea määrän helmiä enemmän valtavirtaa kuin käyttämällä vasemmalla kädellä, se on täytäntöönpanon seurata Sunnan ja on asettanut etusijalle oikealla. € ~ Profeetta sallallaahu alaihi wa sallam iloisia korjaamisesta, on sandaalit, ja aloittaa vaiheet puhdistus sekä muita asioita. Siten virsi käyttämällä tasbeh ei pidetä harhaoppia uskontoon, koska se on kielletty innovaatio on innovaatio uskonnollisissa asioissa, kun virsi vain käyttää tasbeh välittäjät laskea tarkkaa määrää.
Niin vain välittäjä, joka marjuh. Kuitenkin yli tärkein laskenta helmiä numerot sormin.

Valmista oikeudellinen Ruoka Syyskuun Kaksikymmentäseitsemän of Rajab, Sha'banin ja päivä Ashura Nisyfu
Tämäniltainen kahdeskymmenesseitsemäs kuukauden Ramadhan niin moni katsoi yönä, jona Profeetta sallallaahu alayhi wa sallam in mi'rajkan Jumala.
 
Tämä on historiallisesti perusteeton. Jokainen joka on perusteeton vääryyden, ja kaikki perustuvat baatil on valhe. Vaikka tällaisia ​​tapahtumia yönä kahdenkymmenen seitsemän, niin silti se ei saa olla meidän tehdä juhla tai palvonnan muoto, koska sitä ei koskaan perustettu Profeetta sallallaahu alayhi wa sallam ja hänen seuralaisensa, vaan he ovat ihmisiä, jotka sitä eniten haluaa seurata Sunnah ja toteuttaa syari'atnya.Kuinka todennäköistä on sallittua meille selvittää, mitä ei koskaan siellä aikaan Profeetan sallallaahu alayhi wa sallam seuralaisineen tuolloin?
Birth Day Celebration of Profeetan [Profeetan syntymäpäivä]
Mitä sharia-juhla ei ollut siellä alunperin. Jos se kuuluu sharia Jumalan, ja Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam on tehnyt sen ja oli kertonut hänen kansansa, ja jos hän teki sen ja toimittaa se varmasti tästä jatketaan sharia, koska Allah Subhanahu wa Ta'ala on sanonut.

 
"Varmasti me, jotka menettävät Koraania, ja Me varmasti vartioimaan sitä." Koska se ei ole, niin tiedetään, että juhla ei ollut uskonto Allahin, ja jos ei uskonnosta Jumalan, meidän ei pitäisi palvoa Allahin kanssa Subhanahu wa Ta'ala ja lähemmäksi Häntä kanssa.
Suhde Bid'ah ja hyötyjen mursalah
Harhaoppeja on erityisiä ominaisuuksia, on jotakin, joka on tarkoitettu alusta, jonka syyllinen. Ne ovat-tavallisesti-taqarrub Jumalalle harjoitellaan harhaoppia, ja ne eivät käänny pois siitä.Hyvin etäinen mahdollisuus for innovaatioiden asiantuntija poistamiseksi tekoja, koska he katsovat sen harhaoppisia voittaa kaikkia, jotka vastustavat häntä.
Vaikka mashlahat musrshalah ei ole tarkoitus sekä ensimmäisen ja kuuluvat soveltamisalaan tukipalvelujen (wasa'il), sillä tämä on todella mashlahat murshalah määrätään keinona tukea tavoitteiden toteuttamiseksi nykyisten Sharia Sharia.
Tästä osoituksena, mashlahat murshalah voi laskea joutuessaan mafsadah (vahinko) on korkeampi.

Erot puoli harhaoppi ja varapuheenjohtaja
Erot puoli harhaopin kanssa varapuheenjohtaja, kuten Basic kieltäminen moraalittomien yleensä erityisiä perusteluja, sekä teksti ilmestyksen (Koraani, sunna) tai ijma "tai qiyas. Toisin harhaoppi, joka perustuu sen kiellon, argumentit ovat yleensä yhteiset ja sanat profeetta sekä kattavuuden maqaashidusysyarii'ah "Kullu bid'atin dhalaalah" (jokainen harhaoppi on harhaoppi).

 
Harhaopit ottelu disyari'atkan asioita, koska se perustui, ja harhaoppi johtuvan uskonnosta. Toisin moraalitonta, toisin kuin hän määrätty, koska se on moraalitonta on kuin uskonto, eikä katsoa häntä, ellei syntinen tehtiin voidakseen lähestyä Jumalaa, niin terkumpullah tällaisessa moraalittomuuden, varapuheenjohtaja ja harhaoppien ajassa sama.
Välinen suhde harhaoppi vice
Samankaltaisuus Bid'ah With syntisiä: molemmat ovat yhtä kiellettyjä, moitittavaa sharia, ja syyllinen sai synti. Syötä Reaalitalouden harhaoppinen tottelemattomuuden [ks Al-Itisham 2/60]. Tämän tarkastelun jokainen harhaoppi on moraalitonta, mutta ei joka moraalitonta ole harhaoppi. Molemmat rivitalo tingkart ole yksi aste, sillä mukaan yksimielisyyden oppineiden, syntiset jaettiin paheet, jotka voivat tehdä syyllistyneet uskottomia, ja moraalittomuus jotka ovat kaba'ir (suuret synnit) ja shagha'ir (pienet synnit) [ks Al-Jawaabul Kaafi 145-150], sekä kerettiläisyys jaettuna useisiin tasoihin.

Heresy, harhaoppi moskeija ja Ghuluw
Oikeastaan ​​laittaa kuvan haudalla Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam moskeijassa tai jäljitellä, on harhaoppi ja epäoikeudenmukainen.

 
Käy ja edessä on hänen on harhaoppinen ja muut munkar koska johtavat ihminen soveltaa ghuluw (liikaa) vastaan ​​vanhurskas kansa ja sen jälkeen ihannointi profeettojen ja apostolien, kuten Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam, on kieltänyt ylellisyys on käynnissä uskonnon, hän sanoi.

 
"Pysy pois sinun ghuluw (liioiteltu) ja (juoksu) uskonto, koska se on tuhonnut ihmisiä ennen johtuvat liiallisen lebihannya in (juoksu) uskonto.". Muu kuin, että tämä teko ei koskaan esimerkkinä ystävät eivät sukupolven jälkeen niitä parhaita vuosisatojen ihmiset, kun he asuivat eri maissa ja pois Medinan Al-Munawwarah

Laki Sufi uskonnollisen vierailun hautaan ja oma opettajat Sacrifice
Tämä kemungkaran ja pahan, sillä menossa hautausmaalle on uskonnollinen vierailu kemungkaran, Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam on sanonut: "Älä yritä kovasti matkaa kuin kolme moskeijoita, Masjidku tämä (Profeetan moskeija), Suuri moskeija ja Aqsan moskeija."

 
Loppujen lopuksi lähempänä matkustajien hautojen kanssa nadzar, uhrauksia, siunauksia, rukous ja pyydä apua heiltä, ​​tämä kaikki on vältellä, Allahille.

 
Muslimi ei saa rukoilla asukkaille hautausmaan, vaikka asukkaat haudan jalo kuin apostolit ei pitäisi pyytää apua heille, koska eivät pyydä apua epäjumalia, puut ja tähdet. Riistaruokien ja rummut että ne aikovat lähentyä Allahia Subhanahu wa Ta'ala, tämä on epäoikeudenmukainen harhaoppia.

Eläköön oikeudellinen syntymän Profeetan moskeijassa
Muslimien ei pitäisi olla juhla syntymän profeetta yönä on 12 Rabi al-Awwal tai muita yöllä, ja voi olla hyvin järjestetty juhlia hänen syntymästään kuin Saw, sillä syntymäpäivä juhla, myös innovaatioita uskonto, koska Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam ei juhli syntymäpäiväänsä elinaikanaan, mutta hän joka opettaa uskontoa ja set-sharia sharia Herransa, hän ei koskaan tilanneet, Khulafa'ur caliphs sekä seuralaiset ja tabi'in ei koskaan tehty.
 
Joten tässä mielessä, että se on juhlaa innovaatio, kun Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam on sanonut: "Joka tekee jotain uutta meidän asioihin (islamissa), jotka eivät ole (ohjaus) hänelle, joten hän valmistaa

Välinen suhde Bid'ah With Sunnan

M ehtojen merkitys kielen lughawi Sunnan tarkoittaa myös innovaatioita, koska Sunnah kirjaimellisesti tarkoittaa ath-tariqa (polku), onko se hyvä vai huono. Siksi jokainen, joka aloitti asia lopulta tekemät monet jälkeen, niin sitä kutsutaan Sunna. [Katso Al-Al-Munir Mishbah 292].
Niin Sunnah ja innovaatioita lughawi adalam sama merkitys. Niistä esimerkkejä käytöstä Sunnan siinä mielessä lughawi lafazh ovat sanoja Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam.
"Joka antoi esimerkin islamin hyvä esimerkki, hän saa palkkion (esim.) palkita niitä, jotka harjoittavat sitä jälkeenpäin, eikä vähentämään niiden palkkiota lainkaan. Ja joka antaa huonon esimerkin, hän vastaa syntinsä ja synnit, jotka harjoittavat sitä hänen jälkeensä, rajoittamatta vähiten heidän syntinsä "

Välinen suhde Ibtida 'With Ihdaats
Ibtida ja Ihdats kielillä, yhteinen alkuperä merkityksen, joka tuo jotain uutta, joka ei ole ollut ennen. Kuten on tarkoitettu syar'i, sitten neljä hadithin sitten on osoittanut, että se on harhaoppi mukaan sharia on kaksi nimeä, "Harhaoppisen ja muhdatsat".Se on vain sana harhaoppi on laajalti käytetty ja esitetty asioihin (jotain), joka diada keksiä ja moitittavana mitään uskontoa. Laajalti ilmaistaan ​​sanoina muhdatsat diada keksiä jotain moitittavaa, niin asioissa uskonnon tai muita.Siksi me voimme tietää, että ihdats yleisempi ja laajempi kuin ibtida ", koska sana kattaa kaiken ihdats diada keksiä ja tuomittavaa, niin asioissa uskonnon tai muun, niin kaikki teot syntiä ja syntisiä määritelmään ihdats.

Merkitys Bid'ah verrattuna Lughawi Ja Syar'i
Määritelmä harhaoppia silmissä kielen (lughah) ovat yleisempiä kuin syar'inya merkitystä. Välillä kaksi merkitystä on yleistä ja spesifisyys on ehdoton, koska jokainen harhaoppien määritelmään harhaopin syar'iyyah lughawiyyah, mutta ei päinvastoin, sillä varmasti joidenkin tällaisen keksinnön tai innovaation lughawiyyah olentoja olosuhteita, jotka eivät sisälly materiaalin ymmärrystä innovaatioiden sharia [See Iqhtidlaush Shirathil Mustaqim 2/590].
Jos sanotaan olevan ehdoton harhaoppi, niin se on harhaoppi tarkoitetaan hadith "Jokainen uudistus on väärä", ja innovointi lughawiyyah eivät sisälly, siis todella harhaoppi katsoa dlalalah syar'iyyah (false) ja mardudah (hylätty).
Ymmärtäminen Bid'ah mukaan sharia

Hadithissa Jabir bin Abdullah, Profeetta rauha ja siunaukset "Alaihi wasallam on sanonut khuthbahnya: Todellakin paras kirjan Jumalan sana on kaunein ja ohjaus on ohjaus Muhammedin ja kaikkein ruma tapaus on jotain, diada keksi (uskonnossa), ja kukin diada keksittiin (uskonnossa) se on innovaatio, ja jokainen uudistus on eksytys ja luopumus setap sitä (missä) helvetissä. ".

 
Ja jos se on selkeä molemmat hadith, että al-bid'ah mubdatsah (diada keksiä jotain uskonto), niin se vaatii (meille) tutkia merkityksen ibda "(takomot uskonto) ja Sunnan .

Vuonna Triangle Language Understanding Bid'ah

Merkitsee jotakin, joka on luotu (pidetään) ilman edellisessä esimerkissä. Tämä merkitys kuin Jumalan sanaa. "Sano:" En ole ensimmäinen apostoli joukossa apostolit ". Tämä merkitys sisältyy myös sanat Umar "anhu. "Parhaimmillaan harhaoppia".
Myös eli imaamien kuten Imam Shafi'i "Bid'ah on kaksi, niin harhaoppi ja harhaoppisia, jotka ovat moitteettomat, tarvittaessa Sunna, niin se on hyvä, mutta jos päinvastoin, se on häpeällistä ".Ibn Rajab sanoi: "Niin sisältyvät sanat salafeista pidetään joko osana harhaoppia on harhaoppi merkityksessä kielen. Ei harhaoppinen merkityksessä sharia.
Esimerkkejä Bid'ah tänään: Worship And taqarrub Jumalalle Subhanahu Wa Ta'ala
Heresy, harhaoppi liittyvät palvoa, tällä hetkellä paljon.Pohjimmiltaan se on tauqif palvelu (rajoitettu läsnäolo ja ilman väitettä), joten ei ole jotain, joka on määrätty suhteen palvonnan paitsi perustein.
Jotain, jota ei luokitella harhaoppisia väitteitä, jotka perustuvat sanojen Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Ne, jotka eivät käytännössä tilaukset hänelle hän hylkäsi". Monet palvontaa, joka oli harjoiteltu tällä hetkellä ovat lukuisat, heidän joukossaan, kovettuvat tarkoitus rukouksessa. Esimerkiksi lukemalla ääneen. "Aion rukoilla tällainen ja tällainen, koska Allah Ta'ala".
Esimerkkejä Bid'ah tänään: Celebration of Birth profeetta samanaikainen Moon Rabiul Awwal
Modern harhaoppi harhaoppi-monenlaisia, ja ajan myötä, ainakin tieteen, soittajan numero (saarnaajat) kutsutaan harhaoppi ja poikkeavuus, sekä puhkeamista tasyabuh (matkia) epäuskoiset joko tulliasioista sekä niiden uskonnolliset rituaalit.Tämä osoittaa totuus (faktoja) ja Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Mitä seuraa, miten ennen", on esimerkiksi: Juhlimme syntymän Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam on harhaoppi, koska juhla ei ole perustaa Book ja Sunnan, salafeista Salih myös teoissa ja sukupolvien aiemmista valinnoista. Celebration of syntymäpäivänä Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam tapahtuu pian neljännellä vuosisadalla AH.
Suhtautuminen syyllistyneet Manhaj sekä Ahlus Sunnah ja Bid'ah kiisti toimijat Bid'ah
Manhaj niitä tässä tapauksessa pohjalta kirjan ja Sunnan. Manhaj tasainen eikä riitaa, jonka he ensimmäisenä paljastanut kyseenalainen, kyseenalainen ja harhaoppisten ja sitten kieltää se (yksi kerrallaan).

 
Ja perustuu kirjan ja Sunnan, he ilmaisevat velvollisuus takertuvat opetuksia Sharia ja velvollisuus jättää monenlaisia ​​innovaatioita ja asioita hoidetaan. Ahlus Sunnah tutkijat ovat antaneet paljon työtä tässä suhteessa.Ja kirjoja Aqeedah, ne myös kumoavat kerettiläiset liittyvät uskoon ja juristeja. Eräät ovat kirjoittaneet toimii nimenomaan heille.
Taustaa syntyminen Bid'ah

Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam on selittänyt sitä hadith Ibn Masuud seuralaisten Allahin "anhu, sanoi: Allahin Lähettiläs sallallaahu' alaihi wa sallam, jotta linja meille, sanoi:" Tämä on Jumalan tieltä ", hän tehdä viivoja hänen oikealle ja vasen, sanoi sitten: "Ja tämä on jotenkin yli joka kadulla on saatana, joka aina kutsuu (miehet) ja tien".Joka muuttuu kirjan ja Sunnan, aina kaduille väärien ja harhaoppinen. Joten tausta joka johti innovaatioille innovaatioita, yhteenvetona on seuraava: tietämätön lakien Ad-Deen jälkeen intohimoja.

Määrittely harhaoppi, harhaoppi ja erilaisten laki-ohjesääntö
Teko harhaoppia tulli (tottumukset), kun uusia löytöjä tieteen ja teknologian (myös uudet paljastukset tieteen eri-erilaista). On sallittua (sallittu), koska alkuperä kaikkien tulli (tavat) ovat sallittuja.
 
Teko harhaoppia Ad-Deen (islam) on haraam, koska se on Deen on tauqifi (ei voi muuttaa-muutos), Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam sanoi: "Se tarkoittaa: Ne, joilla uusi asia (do uusia) meidän asioihin, ei ole näissä asioissa niin teko hylätään (ei hyväksytty). "Ja Toisessa kertomuksessa sanotaan: "Se tarkoittaa sellaista henkilöä, joka tekee teon, joka ei perustu mihinkään liiketoimintaamme, niin hänen toimintansa hylätään.

Kriteerit Bid'ah
Ymmärtäminen innovaatioiden syar'i kohta on palvella Jumalaa jotain, joka ei ole disyari'atkan Jumalaa. Voisi myös sanoa, että innovointi on palvella Jumalaa jotain, joka ei näy joita Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam eikä neljän caliphs.Tehdyt ensimmäinen määritelmä Allahin sana Subhanahu wa Ta'ala "Onko heillä mitään jumalia lisäksi Jumala mensyari" atkan heidän uskontonsa ei saa Allah ". Vaikka Toinen määritelmä johtaa sanoista Profeetan sallallaahu 'alaihi wa sallam. "Antakaa te pitäydyttävä sunnan sunnahku ja Khilafat ur Rashidun jotka saavat ohjausta. Gigitlah-Sunnan Sunnan sitä viisautta, ja voit pysyä erossa asioista diada uusia keksintöjä"

Onko Bid'ah Vain tehokas Fields of Worship, luonne Bid'ah
Innovaatio on mainitsema Profeetta sallallaahu 'alaihi wa sallam."Anna pysyt poissa asioista diada uusia keksintöjä, kuten kaikissa uusissa (uskontoon) on tarjous" Ah, kaikki tarjous "ah oli perverssi, ja jokainen perverssi sitä (missä) helvetissä".
Näin ollen kaikki harhaoppeja, niin alku ja jatkuva, syyllinen on syyllinen, koska kuten sanotaan hadithissa profeetta "(missä) helvetissä" tarkoitan, että virhe oli syynä diadzab helvetissä. Koska Rasulullan on varoittanut kansaansa vastaan ​​harhaoppia, niin on ymmärrettävää, että se on todella haitallista, koska profeetta kutsui sitä maailmanlaajuisesti ja ei ole erikseen mainittu, kuten sanat, hän sanoi, "Jokainen innovaatio on väärä."
lähde: http://almanhaj.or.id

Tidak ada komentar:

Posting Komentar